piątek, 4 stycznia 2013

4 Moje wiadomości ''blogowe''....

Witam na moim blogu!
 
Dzisiaj przeczytałam kilka wiadomości na innych blogach i........zamierzam napisać o zabawie Terry.... w poście ''Zapraszam do zabawy w łapanie 13:13'' w którym napisała:
 
 
''  Zapraszam do złapania odpowiedniej godziny w odpowiednim dniu.
Kto 13 stycznia o godz.13:13 wpisze mi komentarz zawierający liczbę 13, zostanie obdarowany moją robótką(prezenty można rozdawać, aby nie losować).
Jeśli to zrobi więcej niż jedna osoba losować nie będę
 a wszystkich nagrodzę. ''
 
Serdecznie zachęcam! 
 
Mocno pozdrawiam moją pierwszą  obserwatorkę Annę!

Kolejne zdjęcie naszego Dżekusia!
Do następnego postu!
:)


2 komentarze:

  1. Dziękuję za pozdrowionka!! Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki fajny ten psiaczek chciała bym mieć takiego słodziaczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Bardzo mi miło, że o mnie pamiętacie!
Pozdrawiam